Соха Ніна Анатоліївна

Я, Соха Ніна Анатоліївна, вчитель-логопед дошкільного навчального закладу №19 «Калинка».
У 2007 році закінчила Кам’янець-Подільський державний педагогічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Дефектологія» та здобула кваліфікацію вчителя загальноосвітньої спеціальної (корекційної) школи, логопеда.
Стаж педагогічної роботи: 9років, 6 місяців,

за спеціальністю вчитель-логопед: 1 рік, 6 місяців.
Життєве кредо: «Бути людиною у всьому і завжди».


Педагогічне кредо:« Справжній педагог повинен любити те, чому навчає і любити тих, кого навчає».


Дитячий садок для мене – це острівець любові, радості і казки. Часом відчуваю себе чарівницею, коли поринаю разом здитиною в чудову гармонію звуків і допомагаю їй перетворитися із замкнутого, сором'язливого малюка у вправного співрозмовника, допитливого дослідника. Немає більшої радості, ніж бачити широко розкриті, допитливі дитячі очі, чути перший, не зовсім чіткий, але все - таки з'явившийся після довгої наполегливої роботи звук.


В логопедичному кабінеті та груповому приміщенні створено предметно-розвивальне середовище, яке сприяє розвитку мовлення вихованців групи.


У логопедичний кабінет придбали настінне дзеркало, стіл для підгрупової роботи, стіл-парта для індивідуальної роботи, також він містить усе необхідне для корекційної роботи: науково методичну та художню літературу, настільні та дидактичні ігри, дзеркальця для індивідуальної роботи, логопедичні зонди,шпателі, іграшки, наочний матеріал з розвитку мовлення ( предметні, сюжетні, серійні малюнки).

Виготовили та встановили інформаційний стенд « Логопедичний всеобуч для Вас, батьки», який знаходиться біля логопедичного кабінету.

Основні структурні компоненти професійної діяльності вчителя-логопеда:

  • діагностична діяльність (вивчення анамнезу, історію розвитку, причин мовленнєвих порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення);

  • -складання індивідуально-орієнтованих програм корекції та розвитку на кожну дитину;
    -корекційна робота з виправлення порушень усного мовлення;

  • -надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці;

  • -створення єдиного корекційно-освітнього простору, обладнання предметно-ігрового розвивального середовища, яке стимулює мовленнєвий розвиток дитини;

  • -аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів;

  • - участь у різних заходах методичної рботи, самоосвіта»

  • -пропаганда логопедичних знань.

Корекційно-розвиткова робота проводиться за такими напрямами:


  • -активізація словникового запасу;

  • -розвиток фонематичних процесів;

  • -розвиток артикуляційної, дрібної моторики;

  • - розвиток мовленнєвого дихання, фонації;

  • -розвиток зв’язного мовлення;

  • -вдосконалення граматичних вмінь;

  • -корекція вад звуковимови та порушень складової структури слів;

  • - розвиток психічних процесів.


Вся логопедична робота побудована на тісній співпраці з вихователями, батьками та іншими спеціалістами дошкільного закладу.

В результаті спільної співпраці у дітей логопедичної групи значно розширився словниковий запас, покращився стан артикуляційної та дрібної моторики, фонематичних та психічних процесів, зменшилася кількість граматичних помилок в мовленні. Мовленнядітей стало чіткішим, виразнішим, значнопокращився стан звуковимови.

Я люблю свою справу, бачу в ній справжню красу, користь і твердо вірю в результат. Навіть найменший успіх моїх малюків стає нашою великою перемогою! Терпляче, крок за кроком ми наближаємося до поставленої мети. Цей шлях довгий і важкий, але захоплюючий. Я знаю, як зробити свої заняття цікавішими, пізнавальними, результативнішими. Мені дуже приємно буває, коли діти з великим бажанням йдуть до мене на заняття. Для мене це велика вдячність.

 
Мої досягнення:


16.06.2010р.Нагороджена грамотоюміськогоУОіН (наказ міськогоУОіН №144 від 16.06.2010р.) за ІІ місце в конкурсімолодіжнихпроектів.
01.10.2010р.Нагороджена грамотою за вагомийвнесок у виховання та навчаннядітей з особливими потребами (наказ №78-к від 01.10.2010р.
06.03.2009р. Оголошенаподяка за творчу, активнупрацю, сумлінневиконанняслужбовихобов'язків та з нагоди Дня 8 Березня (наказ №25-к від 06.03.2009р.
03.06.2010р. Оголошенаподяка за активну участь в оглядіхудожньоїсамодіяльностітрудовихколективівосвітніхустановміста (наказ №42-к від 03.06.2010р.
20.09.2016р. Нагороджена грамотою за високіпрофесійнідосягнення у справівиховання та навчаннядітей з нагоди Дня Працівниківосвіти (наказ міськогоУОіН №655-к від 27.09.2016р.